-ברוכים הבאים ל

רומא על סגוויי

סיורי סגוויי מודרכים בעברית ברומא

Heb

סיור סגוויי מודרך בעברית ברומא הינו דרך חדשה לטייל בעיר הנצחית ולחוות אותה בדרך מיוחדת

על סגוויי הדרך עצמה הופכת לחווייה בלתי נשכחת ומהנה

חברת “רומא על סגוויי” מציעה טיולי סגוויי מודרכים בעברית ברומא משנת 2010. אנו מבצעים סיורי סגוויי על בסיס יומי: בוקר, צהריים וערב.

אנו מציעים מגוון מסלולי טיול ברומא לפי נושא: סיור סגוויי רומא העתיקה על גבעות העיר, סיור סגוויי יום בכיכרות ומזרקות העיר, סיור סגוויי רומנטי בלילה, סיור סגוויי רומא היהודית וסיור סגוויי בדרך אפייה העתיקה.

לכל טיול סגווי ברומא מסלול שונה ובמהלכו נעצור במיטב האתרים של רומא וגם בפינות נסתרות ופחות ידועות בעיר אשר נבחרו בקפידה ומראים בצורה הטובה ביותר את קסמה של עיר הנצח על כיכרותיה שוקקות החיים, מזרקות הבארוק היפיפיות, המקדשים והמונומנטים של רומא העתיקה ועוד… וכל זאת ללא מאמץ רגלי ובליווי מדריך מקצועי ואדיב דובר עברית.

הסיורים שלנו מוגבלים לקבוצות קטנות של 2 עד 8 אנשים בדגש על יחס אישי צמוד ובטיחות כך שאתם יכולים להיות בטוחים שהסיור מועבר באוירה אינטימית. חשוב לנו מאוד שתרגישו נוח במהלך הסיור ואנו מבטיחים להיות אדיבים וסבלניים ולהשקיע את הזמן הנדרש למען חוויה יחודית ובלתי נשכחת בחופשה שלך ברומא.

אנו משתמשים אך ורק בסגוויים החדישים ביותר, מסוג איי 2. סגוויי זה נע לפני תנועות הגוף בלבד; פשוט לשימוש ובעל יציבות ובטיחות מלאה.

סיורי הסגוויי שלנו

מסע בעקבות האימפריה הרומית וטיול על גבעות העיר העתיקה

09:30 – 13:00 , 14:30 – 18:00 | כל יום

מידע כללי

מהו הסגוויי?  הסגוויי (רכינוע בעברית) הומצא בשנת 2001 ע”י בחור יהודי בשם דין קיימן בארה”ב. הסגוויי הוא כלי תחבורה עתידני דו גלגלי המדמה את פעולת הליכתו של אדם במקומות המיועדים להולכי רגל. מהרגע שעולים על הסגווי המכשיר מתחיל לקרוא את תנועות הגוף שלנו במהירות עצומה ומגיב מיידית לתנועותינו.על ידי הטיה קלה של הגוף קדימה אנו נתחיל לנוע קדימה ועל ידי הטיה קלה לאחור נאט ונעצור.רבים מתארים את .תחושת הרכיבה על הסגווי כריחוף. הסגווי הינו פשוט להפעלה ואינו דורש ניסיון קודם. הסגווי הוא כלי “ירוק” והוא אינו צורך גז או דלק אלא עובד על סוללות ארוכות טווח.

מעט על החברה  רומא על סגוויי היא החברה החברה היחידה בעיר העוסקת אך ורק בסיורי סגווי ומעסיקה מדריכים מנוסים ומקצועיים דוברי עברית למען מתן שירות אופטימלי למבקרים מהארץ, וכל זאת במחיר הנמוך ביותר וללא עמלות של סוכני טיולים. אצלנו אתם נהנים מסיור בעברית במחיר רגיל ומנצלים את העובדה שרק אנחנו מעסיקים מדריכים מהארץ.אנו מציעים מקצועיות ומחיר ללא תחרות. הסיורים שלנו מוגבלים לקבוצות קטנות של עד 8 אנשים בדגש על יחס אישי צמוד ובטיחות. בקר בדף על החברה לקבלת פרטים נוספים עלינו, על הסגוויי, ומי יכול לסוע על סגוויי.

המלצות מבקרים

logo-Lametayel
  • ממליץ בחום
    הטיול היה ביום האחרון לשהותינו, לאחר ש"חרשנו" את העיר ולכן הגענו עם ציפיות נמוכות לחידושים והתלבטנו אם הסיור יצדיק את העלות הלא זולה. לשמחתנו הרבה, היה סיור פשוט מקסים - כיפי, מחדש ומרענן וכל זאת על גבי הסגווי שהוא חוויה בפני עצמה. אוריה נתן הסברים מעניינים, הכיר אנקדוטות משעשעות וניכר היה שיש לו הרבה ידע מקומי וגם יכולת להעביר את המידע בצורה נעימה ומעניינת. שמענו חידושים גם על מקומות שכבר ביקרנו בהם במהלך השבוע ועל פינות מעניינות שלא שמים לב אליהן ללא הדרכה.
  • רוצה להמליץ בחום
    ראשית, מדובר בחברה של אוריה, ישראלי משלנו, צעיר ומקסים. שנית, לאוריה ידע עצום, מעניין לא שיגרתי, ובלתי נגמר לגבי האתרים בהם מסיירים. מדובר בסיור של שעות שהיה השיא של הטיול שלנו. בנוסף לחוויה של הנסיעה על הסגאווי, ההדרכה של אוריה היתה מרתקת, מעבר למידע היבש שרשום גם בספרים הוא מספר סיפורים ואנקדוטות שלא רשומים בשום מדריך טיולים...
  • אל תוותרו!
    עשיתי עם אשתי סיור סגוויי ברומא עם אוריה, המפעיל חברת טיולים קטנה ואין לי מילים כדי לתאר את החוויה מעבר לנסיעה על הסגוויי - חוויה בפני עצמה - הסיור עם אוריה היה פשוט נפלא! אוריה גר ברומא מספר שנים ומכיר אותה ככף ידו. הגענו לכל מיני מקומות מיוחדים שמעולם לא שמעתי עליהם, לשוק האיכרים של רומא, לקפה הכי טעים ששתיתי מעודי, וגם כמובן לכל האתרים המפורסמים בעיר, תוך שהוא מפגין ידע עשיר ופיקנטי על האתרים השונים ורומא בכלל.
  • כל הכבוד - השיא של הטיול
    הסגווי הוא כלי שקל מאוד ללמוד איך להשתמש בו כך שאין מה לפחד למי שלא מכיר. התחלנו את הסיור באימון בפארק עד שהרגשנו נוח על הסגווי. אוריה עזר לנו מאוד לפני ההגעה והיה זמין תמיד במייל והיה סובלני ומלא ידע על רומא לכל אורך הטיול. למרות שהתחלנו את הסיור קצת מאוחר והיינו אמורים לסיים באיזור 13:30 (3.5 שעות סיור), בפועל סיימנו בשעה 14:30 תוך ביקור בכל האתרים המיוחדים של רומא. אוריה גם המליץ לנו על על מסעדות ואטרקציות נוספות אשר עזרו לנו מאוד. מבחינתנו, הסיור היה השיא של הטיול!
  • ממליץ בחום
    ממליץ בחום על חברת רומא על סגוויי. ללא ספק שיא הטיול שלנו בעיר. עשינו את סיור רומא העתיקה ונסענו על גבעות העיר, תוך שרואים נופים משגעים ומידע על כל אתר. המדריך שלנו אוריה הוא בחור צעיר החי ברומא מספר שנים ומכיר אותה ככף ידו. הוא אדיב ומשרה אווירה רגועה על הסיור. הוא נתן לנו טיפים על מסעדות מעולות (לה ווקיה רומא), סידר לנו הסעה לשדה התעופה והיה אכפתי וזמין באופן כללי.